Λεπτομέρειες σχετικά με τις Επιστροφές Χρημάτων του Ηλεκτρονικού Παραβόλου
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων e-Παραβόλου περιλαμβάνει τις ακόλουθες περιπτώσεις: Α. Αίτημα επιστροφής χρημάτων από Πολίτη - Συναλλασσόμενο. Στην περίπτωση πληρωμένου e-Παραβόλου που δεν έχει κατατεθεί στο Φορέα (δεν έχει δεσμευτεί από Φορέα). Β. Αίτημα επιστροφής χρημάτων από το Φορέα. Στην περίπτωση που το e-Παράβολο έχει κατατεθεί στο Φορέα. Προσοχή:
A. Διαδικασία αιτήματος επιστροφής χρημάτων από Πολίτη - Συναλλασσόμενο Αφορά μόνο τους πιστοποιημένους Χρήστες του TAXISnet. 1) Στην περίπτωση μη κατάθεσης-χρήσης του πληρωμένου e-Παραβόλου ο πολίτης - συναλλασσόμενος επιλέγει κατά την προβολή του παραβόλου "Αίτημα επιστροφής χρημάτων". Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει συμπληρώσει τον τραπεζικό λογαριασμό - ΙBAN ο πολίτης - συναλλασσόμενος. 2) Η Δ.Ο.Υ. ελέγχει εάν ο πολίτης - συναλλασσόμενος έχει ληξιπρόθεσμα χρέη και είτε συμψηφίζει το ποσό της επιστροφής, είτε το πιστώνει στον τραπεζικό του λογαριασμό. Β. Διαδικασία αιτήματος επιστροφής χρημάτων από Φορέα Η διαδικασία ακολουθείται στην περίπτωση μη χρήσης του κατατεθειμένου-δεσμευμένου e-Παραβόλου από το Φορέα. 1) Ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος του Φορέα επιλέγει για το δεσμευμένο παράβολο την "ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ" και στη συνέχεια την "ΟΛΙΚΗ" ή "ΜΕΡΙΚΗ" ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ (στην περίπτωση μερικής επιστροφής προσδιορίζει και το ποσό των χρημάτων) 2) Ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος καταχωρεί την αιτιολογία επιστροφής του e-Παραβόλου 3) Το δεσμευμένο e-Παράβολο εμφανίζει στην "κατάσταση επιστροφής" την ένδειξη "ΟΛΙΚΗ" ή "ΜΕΡΙΚΗ" ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ και το ποσό επιστροφής 4) Μετά από έλεγχο και σε συνεργασία με το Φορέα, η επιστροφή των χρημάτων προωθείται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. 5) Η Δ.Ο.Υ. ελέγχει εάν ο πολίτης - συναλλασσόμενος έχει ληξιπρόθεσμα χρέη και είτε συμψηφίζει το ποσό της επιστροφής, είτε το πιστώνει στον τραπεζικό του λογαριασμό, εφόσον έχει δηλωθεί ο IBAN. Σε άλλη περίπτωση, ο πολίτης - συναλλασσόμενος πρέπει να προσέλθει στη Δ.Ο.Υ. για να δηλώσει τον τραπεζικό του λογαριασμό. |